Image

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Vi finns här för att göra livet längs vägen enklare för dig. Nedan hittar du svar på de vanligaste frågorna från våra kunder, Du kan också ställa frågor och få svar via vår chat eller skriva till oss via Facebook. Våra kontaktuppgifter hittar du längre ned på sidan.
Idea
FAQ Företagskunder
Gift Card
Circle K EXTRA
Car
Hyrbil & släp

Frågor & svar

  • Hur kan jag få en kvittokopia?
  • Hur gör jag för att beställa ett nytt eller ett ytterligare Circle K Betalkort?
  • Varför fungerar inte mitt Betalkort?
  • Kan jag hyra här och lämna där?
  • När fakturerar ni mig för mitt Circle K Betalkort?
  • Hur gör jag för att spärra mitt Betalkort?
  • Hur betalar jag för snabbladdning?
  • Vad är saldot på mitt Circle K Betalkort?
  • Hur ansluter jag till E-faktura?
  • Vad är Circle K Betalkort?
  • Vad är EXTRA?
  • Mitt Circle K Extra Mastercard fungerar inte? Hur gör jag?
  • Pengar har reserverats på mitt konto. Hur gör jag?
  • Kan jag använda Circle K Charge-appen för att ladda på IONITY och Mer?
  • Jag är redan medlem i EXTRA – hur lägger jag till mitt nya kort?
  • Jag är en ny medlem i EXTRA – hur lägger jag till mitt kort?
  • Vad kostar det att ladda?
  • Hur avbokar jag min bokning?
  • Hur aktiverar jag mitt Circle K EXTRA Mastercard?
  • Var kan jag tanka HVO100?

Faktureringsdatum Circle K EXTRA Mastercard 

Här hittar du information om kommande faktureringsdatum för Circle K Mastercard

https://www.circlek.se/betalningsdatum-mastercard