Image
Tjej utanför Circle K

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Vi finns här för att göra livet längs vägen enklare för dig. Nedan hittar du svar på de vanligaste frågorna från våra kunder, Du kan också ställa frågor och få svar via vår chat eller skriva till oss via Facebook. Våra kontaktuppgifter hittar du längre ned på sidan.
FAQ Företagskunder
Circle K EXTRA
Hyrbil & släp

Frågor & svar

  • Hur kan jag få en kvittokopia?
  • Varför fungerar inte mitt Betalkort?
  • Hur gör jag för att beställa ett nytt eller ett ytterligare Circle K Betalkort?
  • Kan jag hyra här och lämna där?
  • Vad är saldot på mitt Circle K Betalkort?
  • Hur gör jag för att spärra mitt Betalkort?
  • Hur ansluter jag till E-faktura?
  • Hur betalar jag för snabbladdning?
  • När fakturerar ni mig för mitt Circle K Betalkort?
  • Mitt Circle K Extra Mastercard fungerar inte? Hur gör jag?
  • Vad är Circle K Betalkort?
  • Pengar har reserverats på mitt konto. Hur gör jag?
  • Vad är EXTRA?
  • Jag är redan medlem i EXTRA – hur lägger jag till mitt nya kort?
  • Kan jag använda Circle K Charge-appen för att ladda på IONITY och Mer?
  • Vad kostar det att ladda?
  • Hur avbokar jag min bokning?
  • Hur börjar jag använda Autocharge?
  • Hur aktiverar jag mitt Circle K EXTRA Mastercard?
  • Jag är en ny medlem i EXTRA – hur lägger jag till mitt kort?

Faktureringsdatum Circle K EXTRA Mastercard 

Här hittar du information om kommande faktureringsdatum för Circle K Mastercard

https://www.circlek.se/betalningsdatum-mastercard